Bloem Aurora Landal park Sonnenberg is erg fijn. Veel te doen voor kinderen en een goede uitvalsbasis voor uitstapjes. Prachtige omgeving ook.
Honkeytonk Aurora ja wij vonden Landalpark sonneberg ook leuk! Leuke binnen en buiten speeltuinen, in de omgeving een kasteel, rondvaart met een oude boot, een vliegtuigen museum
Dahlia Welke weer site kijken jullie altijd? Voor Nederland dan. We gaan naar wassenaar en zoals altijd 🙁 ziet het er naar uit dat we regen krijgen bijna elke dag. Niet veel mja als je elk jaar op vakantie gaat en je hebt regen is 1 druppel al teveel.
Bloem Dahlia Buienradar. Die is wel adequaat vind ik. Kijk ook per dag per uur. Soms is er wel regen verspelt maar valt die bijv in de avond of nacht of vroege ochtend. Wanneer gaan jullie?
Mamabeertje Bloem Dahlia Ik kijk altijd op buienradar en man op weeronline. Meestal heeft hij gelijk😞
Dahlia Bloem die houdt ik ook wel aan idd. Maar tijd voor tijd geeft die nog niet aan of ik kijk erom heen. Het is niet veel zeggen ze maar toch wel elke dag een beetje. We gaan van maandag 15 tot zondag 21 aug
Bloem Dahlia Heb je de app? Want dan kijk je bij 14 daagde en dan klik je op het tabblad lijst. Normaal staat die op grafiek. En in die lijst kan je op de dag klikken en vouwt die uit tot elk uur.
Dahlia Bloem ik heb buienradar app gedownload. Dank. Niet dat ik er vrolijk van word 🙁 kut regen altijd op onze vakantie
Jute Ik moet slapen, ik moet slapen, ik moet slapen…. Om 00.45 vertrekken we naar Schiphol. Onze vlucht gaat om 5.45. Kan de slaap alleen niet vatten…
Jessie80 Jute Oh dat is altijd zo frustrerend, hopelijk nog wel even geslapen en zit je nu lekker in de lucht!
Hopsatee Jute ik kan dit ook nooit slapen voor een reis dag. Wij gingen om 3 uur rijden en om 21 lag ik in bed maar sliep super wakend of niet 🤣 Succes hopelijk nu de lucht in!
Jute Jessie80 2x nee helaas. Niet geslapen en we staan nog aan de grond vanwege een technisch mankement. Start werd afgebroken. Mankement is inmiddels verholpen maar de crew mag nu niet meer vliegen ivm werktijden. We wachten nu op een nieuwe crew en dan vertrekken we als het goed is.
Vulpen Dahlia Ik zou me hetzelfde voelen maar denk echt dat het mee gaat vallen! Aan zee regent het altijd minder en het zijn vast buien en zo veel regen is er (volgens weeronline) ook weer niet voorspeld. Ik duim voor je dat de buien lekker in mijn tuin vallen!
Jute Cactusje Heel first world problem: ik ben ook bekaf en ben wel klaar met deze dag. Goede terugreis voor jullie
Jute Hopsatee Live blog… we staan nog steeds aan de grond. Hebben 1 glaasje drinken gekregen. We mochten kiezen tussen, cola, water ice tea of niets
Hopsatee Jute nee! Is het niet heet aan het worden? Ik heb ooit een uur aan de grond gestaan en werd warm..
Trees Jute oh nee zeg wat een ellende!! Dat er nog net een glaasje af kon 🙈. Ik hoop echt dat jullie inmiddels wel in de lucht zitten.