Hooyo-shimbir ik heb wel een gewone hartslagmeter op mijn horloge, maar daar zie ik niks bijzonders op. Dat fladderen houdt echt uren aan. Ik dacht dat dit overslagen zijn? Ik begreep dat je ook verschillende overslagen hebt. Op mijn 7-dagen holter onderzoek waren ruim 2600 overslagen geregistreerd en dat was volstrekt normaal volgens de cardioloog. Er waren maar enkele niet goede overslagen. Geen idee wat het verschil is.
Hartritmestoornissen na deze ingreep is de meest voorkomende bijwerking en nemen meestal binnen een paar maanden af. Ik weet niet of een hartritmestoornis hetzelfde is als een overslag en hoe je dit precies zou moeten voelen of is dit juist het fladderen? Ik weet niet hoe handig het is als ik nu ga googlen 🙈.
Ik heb ook nauwelijks instructies meegekregen voor thuis (of ik ben het vergeten, want mijn geheugen was vrij dramatisch donderdag en vrijdag - de verpleegkundige raakte nog een keer geïrriteerd dat ze mij alweer moest vertellen dat ik mijn been niet mocht buigen 🙄). Ik heb nog wel een paar keer gezegd dat het handig is om informatie te vertellen waar mijn man bij is. Dat is niet gebeurd en ik ben dat bij ontslag zelf ook weer vergeten te vragen.