Koekie83 ik heb een paar rotweken gehad. Absurd moe en continue duizelig en draaierig. Ik wilde er niet over zeuren hier, maar werd echt een beetje somber van het niks kunnen doen. Niks doen past zo niet bij wie ik ben. Echter sinds anderhalve week weer een stijgende lijn! Meer energie, beter uit mijn woorden komen, minder hoofdpijn etc. Echt zo fijn! Zo positieve periode heb ik af en toe echt even nodig.
Donderdag de intake van het neuropsychologisch onderzoek. Daar zie ik wel tegenop. Ik merk toch wel duidelijk dat ik cognitieve problemen heb. Het is echt heel bizar om te merken dat dingen anders werken. Ik kan het niet eens uitleggen. Het is anders dan gewoon wat vergeten of snel afgeleid zijn. Het werkt echt op een andere manier, al is de uitkomst wel hetzelfde. Ik ben van oorsprong neuropsycholoog en ergens vind ik het ook nog wel intrigerend wat er gebeurt. Ik kan mij er ook nog wel over verwonderen. Het is alleen zo jammer dat het over mijzelf gaat 😅. Ik hoop gewoon dat de uitslag gaat meevallen. Ik heb namelijk heel erg in mijn hoofd om na de zomer mijn werk op te starten. Wel door op te bouwen, maar ben nu al blij als 2x2 uur gaat lukken als eerste stap.