Trees ach maar lieve Trees! Je moet jezelf helemaal niks verwijten! De 'als' met alle kennis van nu...
Toen was een trombose been super onlogisch.. want je was niet bedlegerig, juist goed in beweging, wist niet van APS, Met de kennis van toen, was het helemaal niet gek. Zeker na lang lopen.
Je hele verhaal zou ook goed bij zweepslag passen. Met de kennis van nu... is het heel anders te verklaren, maar die had je toen niet.
dit is zo een puzzelstukje.. die nu op zijn plaats valt. en hoe shit ook, je doet er niks meer aan..
weet je, in theorie, zouden ze bij jou hoeveelheid miskramen ook al uitgebreid bloedstollings onderzoek gehad moeten hebben. (ik kreeg dat ook na 2 miskramen en daar kwam ook een afwijking uit). Dan was je dit ook voor geweest.
Maar, heel cru, dat heb je niet gehad, je kuit klachten vorig jaar, hadden ook zweepslag kunnen zijn en met de kennis van nu, vallen veel puzzelstukjes op zijn plaats.
en dat is kut.. want bij alle die dingen is het "wat als, dan had ik dit misschien wel kunnen voorkomen".
Je kan jezelf niks verwijten.. echt helemaal niks. Het is goed dat je dit uitspreekt! En ik denk dat dit ook valt onder een stukje acceptatie over iets wat jou is overkomen. Je had er zelf niks aan kunnen doen. Ook niet in het verleden.