Wat een prutdag. Als nog een keer iemand roept dat ik eerder /meer rust moet nemen, ga ik slaan. Want serieus hoe dan?
Vandaag. Ik word wakker, ontbijt en neem daarna kwartier rust (kopje thee in de hangmat naar buiten kijkend). Help de kinderen en daarna weer rust. Ga douchen, moet na 2 minuten gaan zitten onder de douche omdat ik nauwelijks meer op mijn benen kan staan. Daarna weer een half uur rust, liggend op de bank met een ontspanningsoefening. Daarna aankleden en weer even 10 minuten op bed. Vervolgens een kwartier puzzelen plus wat op het forum hier en weer rust. Met mijn man nog geen tien minuten naar een winkel gewest (waar ze muziek aan hadden en ik dus nooit meer heenga) en ik ben op. Ik heb hoofdpijn, mijn arm doet zeer, elk spiertje in mijn been trilt van de spanning en ik ben te moe om overeind te komen. De rest van de dag kom ik waarschijnlijk niet meer van de bank behalve voor mijn fysio oefeningen.
Ik doe alles volgens de regeltjes. Volgens mij doe ik het hartstikke goed, maar wil mijn lijf gewoon niet. Mijn hoofd is moe, mijn lijf voelt alsof ik gisteren een zware survival run heb gelopen. Het is moe, zwaar en pijnlijk. Ik wil wel, ik doe mijn best, ik neem voldoende rust, maar tocht lukt het gewoon niet. Sorry ik ben echt zwaar gefrustreerd op dit moment.