Ik voel mij er ook zo naar en verdrietig over. Ook omdat de directie haar ook de hand boven het hoofd houdt door het zo af te wimpelen. De ‘directie’ had ook nog gezegd dat je bij een tia tussen de 24 en 48 uur moet handelen. Dus er was niks aan de hand. Hartstikke fijn, behalve dat ik verdorie geen tia heb gehad! Schijnbaar was een tia de inschatting van de assistente achter de balie, maar knap ingeschat op basis van de enige drie woorden die ik heb uitgesproken 😖.
De klachtenfunctionaris heeft vervolgens moeten aangeven bij de directie dat het om een herseninfarct ging en niet om een tia. Zo knap ook dat de directie die mijn medische dossier van het ziekenhuis schijnbaar niet eens heeft gezien, dan ook nog vindt dat het qua schade niks had uitgemaakt.
Ze moeten hun procedures daar eens grondig onder de loep nemen. Bah 😥. Ik heb echt zo hard moeten huilen net. Ik voel mij al zo rot en schuldig over hoe het toen gegaan is en schijnbaar heeft zij niks fout gedaan en ben ik dus degene die het verkloot heeft met mijn antwoord.