Ik zit er echt even doorheen de laatste weken. Ik ben zo ongelooflijk moe. 4x per week naar het revalidatiecentrum/ fysio. Ondanks dat het maar 1 a 2 afspraken per dag zijn (gelukkig wel altijd direct na elkaar), trek ik het qua energie echt nauwelijks. Er komt elke keer ook nog behoorlijk wat wacht en taxitijd bij op. Ik slaap momenteel echt heel veel, ook overdag, en voor rest lig ik op de bank. Ik doe verder echt helemaal niks. Geen puf om iets leuks te doen of iets nuttigs te doen.
De meiden hebben ook weinig aan mij. Ik probeer weleens een filmpje met ze te kijken, maar het lukt mij nooit om het samen af te kijken. Bewegende beelden zijn weer teveel prikkels. Voel mij echt schuldig tegenover de meiden. Vorige week was mijn man een paar dagen weg en hebben ze twee avonden alleen moeten eten omdat ik hondsberoerd op de bank lag. Waarvan 1x zelfs tosti, omdat eten koken ook niet lukte. Super waardeloos toch?
Verder probeer ik elke dag wel te wandelen met de loopfiets, maar ook dat lukt vaker niet dan wel vanwege hoofdpijn en duizeligheid. Ik begin momenteel er echt een beetje somber van te worden. Ik vind dit leven echt geen klap aan. Altijd maar ziek en lamlendig voelen en op de bank liggen. Ik ben mijn optimisme even kwijtgeraakt 🙁.
Ik zit te denken om een keertje een week vrij te nemen van het revalideren? Ik ben al 10 maanden non-stop aan het revalideren. Alleen in de zomer 3 weken vrij geweest vanwege vakantie. Straks krijg ik nog een burn out van het revalideren 🫣.