[verwijderd]
Bloem ja verstandig wel.. maar daar wordt ik nu dus helemaal gek van
Ik heb echt het gevoel dat ik pas kan beslissen wanneer ik het ook van haar zelf gehoord heb. Als ik weet wat zij te zeggen heeft, kan ik het pas gaan verwerken, een plekje geven, gerichter verder met therapie. En afhankelijk van wat ze zegt, ter zijner tijd (zeker niet direct) kijken of er weer contact mogelijk is, op wat voor manier, of misschien ook helemaal niet en het gewoon afsluiten.
Alsof al dit tijd die ik nu nodig heb, pas kan in gaan wanneer ik zeker weet dat het echt is en niet gewoon de hoopvolle interpretatie van mijn broertje is.. op dit moment kan ik gewoon niet zo veel, want ze heeft het niet tegen mij zelf gezegd snap je.. moet ik nou gaan verwerken dat mijn broertje contact heeft gehad met haar? Ik moet het zelf zien voordat ik pas iets kan, zo voelt het.
Hij heeft antwoorden.. die wil ik gewoon ook..
Eerder valt er sowieso niks te beslissen.
Ik heb mijn psych belooft niks te overhaasten en dus ook niks te doen tot woensdag, maar het liefst wil ik mijn broertje nú appen. Laat haar die brief maar schrijven, want pas dan kan ik beslissen wat ik wil.
Geduld is niet mijn sterkste kant, al weet ik rationeel gezien wel dat het voor nu het beste is..