[verwijderd] Wel van een paar maanden geleden nu iets zwaarder๐ en heb eigenlijk krullen maar heb bijna geen fotos van mezelf Haal hem er zo weer af
Blue [verwijderd] ik had dus in gedachten dat jij moslima was en op z'n minst een hoofddoek draagt (hoe kom ik daarbij?? haha). Dus ik was even verbaasd dit te zien ๐ Maar je bent een prachtige vrouw!
[verwijderd] Blue Whaha ik denk omdat mijn ex turks is๐ Ik ben zo nederlands als het maar zijn kan en ongelovig๐
[verwijderd] Toch nog 1 gevonden. Sta er een beetje scheef op want heb mn man eraf geknipt๐ Foto weer verwijderd
Torretjeee [verwijderd] ik weet niet waarom maar ik had jou heel anders voorgesteld. Hoe weet ik ook niet maar wel anders ๐
Tantetil [verwijderd] Ik dacht dat jullie mijn hoofd wel vaker hebben gezien, maar dit was ik net toen ik alle restjes dessert aan het opeten was....
[verwijderd] Tantetil Haha het lijkt wel of je er in bent geplakt ๐ volgens mij ben jij een tof mens ๐
Manque Semmy1888 Ik hoopte zo dat ik jou zou zien en je meteen zou herkennen uit de stad ofzo! Maar nee ๐
Semmy1888 Manque haha ik herken je ook niet van het zien lopen ergens, terwijl dat vaak โom de hoek isโ
Tantetil Ik was laatst met manque op de foto. Ik doe die nog wel even want daar sta ik wel normaal op.
Kipsate Shimmer Jaa Monique Hendrickx! En wat mij betreft is dat een compliment ๐๐ป Knappe vrouw
Louelle81 Nescio Ik dacht dat je donker haar met krullen had en donkere ogen, vraag me niet waarom haha.