[verwijderd] Tantetil haha beter ook niet te vaak ๐คฃ. Ik vind mezelf vreselijk op fotoโs. Deze kan ermee door ๐. Ik zie jou er niet tussen? Of wel?
[verwijderd] [verwijderd] Ja, snapte ik, maar dit was mijn eerste gedachte met jouw spinnenfobie in mijn achterhoofd! ๐
[verwijderd] [verwijderd] haha dat is leuk om te lezen. De meesten vinden de middelste een kopie van mij en de oudste meer op haar vader lijken.
Tantetil [verwijderd] Ik dacht dat jullie mijn hoofd wel vaker hebben gezien, maar dit was ik net toen ik alle restjes dessert aan het opeten was....
[verwijderd] Leuke foto's allemaal! Door dit topic kom ik er achter dat ik eigenlijk haast geen foto's van mezelf heb๐
Vulpen [verwijderd] Herkenbaar, ik heb vooral veel foto's van mijn kinderen ๐ En deze van op m'n werk, voor even: <en weg>
Kyra73 Leuk al die mooie fotoโs. Bij sommigen klopt het beeld dat ik in mijn hoofd heb precies en bij anderen helemaal niet ๐. Vers van de pers: en weg Ik haal hem straks weer weg.
[verwijderd] Wel van een paar maanden geleden nu iets zwaarder๐ en heb eigenlijk krullen maar heb bijna geen fotos van mezelf Haal hem er zo weer af
Blue [verwijderd] ik had dus in gedachten dat jij moslima was en op z'n minst een hoofddoek draagt (hoe kom ik daarbij?? haha). Dus ik was even verbaasd dit te zien ๐ Maar je bent een prachtige vrouw!
[verwijderd] Blue Whaha ik denk omdat mijn ex turks is๐ Ik ben zo nederlands als het maar zijn kan en ongelovig๐