[verwijderd] Met onze oudste ... de foto is beperkt houdbaar, dus is ergens vandaag ook weer foetsie. -foetsie-
[verwijderd] Wat is iedereen leuk joh! π @Torretjeee wauww!! [verwijderd] duidelijk dat jij haar moeder bent π
Marshmallow Leuke foto's allemaal! Foto gaat hier ook weer weg vandaag. Foto van de shoot afgelopen mei. Wat was de jongste nog klein β€οΈ knip
Blue Marshmallow heel mooi! Die kleurencombinatie vind ik echt gaaf! En wat een leuk rond koppie heeft je dochterπ
[verwijderd] [verwijderd] we waren gekke bekken aan het trekken terwijl we moesten wachten tot de film begon π
[verwijderd] [verwijderd] Ja, snapte ik, maar dit was mijn eerste gedachte met jouw spinnenfobie in mijn achterhoofd! π
[verwijderd] [verwijderd] haha dat is leuk om te lezen. De meesten vinden de middelste een kopie van mij en de oudste meer op haar vader lijken.
[verwijderd] Tantetil haha beter ook niet te vaak π€£. Ik vind mezelf vreselijk op fotoβs. Deze kan ermee door π. Ik zie jou er niet tussen? Of wel?
Tantetil [verwijderd] Ik dacht dat jullie mijn hoofd wel vaker hebben gezien, maar dit was ik net toen ik alle restjes dessert aan het opeten was....