[verwijderd] [verwijderd] Wist wel dat je haar donker was maar je gezicht had ik wat serieuzer/strenger verwacht. Niet zo liefππ
[verwijderd] [verwijderd] Wist wel dat je haar donker was maar je gezicht had ik wat serieuzer/strenger verwacht. Niet zo lief Dat is een filter hoor π (grapje)
Vulpen Ik heb zelfs @[verwijderd] gemist nu, jammerπ Al jullie foto's hebben me extra onzeker gemaakt haha, dus denk dat ik even oversla... Of even héél kort want privacy en zo π
[verwijderd] [verwijderd] zo jong nog, mooi ... hoe βoudβ ben je of is dat een onbeschofte vraag π?
[verwijderd] Bubblicious ik durf het aan, maar maak morgen een selfie. Zit nu met dikke ogen en rode neus op de bank door een verkoudheid en ben nu zoooooow niet leuk op de foto π
[verwijderd] [verwijderd] dit is mijn laatste selfie die ik gemaakt heb.. wel helaas met snap filtertje. en weer weg...
[verwijderd] [verwijderd] haha dankje, pfieuw gelukkig π! Ik word meestal jonger geschat hoor ... zou wel echt nog zo jong willen zijn als de schattingen π. Maar ik ben toch echt in β81 geboren.
Vulpen [verwijderd] En, is het hoe je verwacht had? Ik had jou in elk geval met veel donkerder haar verwacht (alsof je Vietnamees bent terwijl ik weet dat dat niet zo is).
[verwijderd] Vulpen haha, nee mijn vriend is Vietnamees. Ik had jou denk ik groter verwacht, langer denk ik iig. Maar verder wel zoals ik dacht: vriendelijk en knap π