[verwijderd] [verwijderd] Shock!! Ff bijstellen mn hoofd hoor! Haha heel anders maar leuk om je een keer te zien! Je ziet er goed uit, dat had ik dan wel weer verwachtβΊβΊ
[verwijderd] [verwijderd] Wist wel dat je haar donker was maar je gezicht had ik wat serieuzer/strenger verwacht. Niet zo liefππ
[verwijderd] [verwijderd] Wist wel dat je haar donker was maar je gezicht had ik wat serieuzer/strenger verwacht. Niet zo lief Dat is een filter hoor π (grapje)
Vulpen Ik heb zelfs @[verwijderd] gemist nu, jammerπ Al jullie foto's hebben me extra onzeker gemaakt haha, dus denk dat ik even oversla... Of even héél kort want privacy en zo π
[verwijderd] [verwijderd] zo jong nog, mooi ... hoe βoudβ ben je of is dat een onbeschofte vraag π?
[verwijderd] Bubblicious ik durf het aan, maar maak morgen een selfie. Zit nu met dikke ogen en rode neus op de bank door een verkoudheid en ben nu zoooooow niet leuk op de foto π
[verwijderd] [verwijderd] dit is mijn laatste selfie die ik gemaakt heb.. wel helaas met snap filtertje. en weer weg...