We zitten hier bij Vattenfall en helaas niet op tijd een nieuw contract afgesloten daar of bij een andere leverancier, dus nu met hogere prijzen.
Paar maanden geleden dan ook het advies gekregen om maandbedrag te verhogen van €115 naar €150 en dat gedaan met de gedachte, beter wat terug dan extra bij betalen 🥴
Maar nu kregen we een melding dat het naar beneden kon en we zijn naar €90 gegaan per maand.
In eerste instantie wel over getwijfeld maar denkwijze veranderd: liever geld in eigen zak houden (beleggen) en eventueel later bij betalen dan nu teveel betalen en dat geld niet beter gebruiken.
Ik zit er wel over te denken om bij Vattenfall met korting een cv inregelkit te bestellen om het hele proces van hierboven zelf te kunnen doen en dus de radiotoren etc beter af te stellen en een WiFi p1 meter aan te schaffen die aan de slimme meter gelinkt kan worden zodat je al het verbruik goed kunt controleren want ik heb gemerkt dat meten weten is.
Als ik dit soort dingen in de gaten houd en hier en daar dingen aan pas, scheelt het echt op jaarbasis (en de nerd in me, kan hier wel blij van worden 😅)