Oudste: vrachtwagenchauffeur, en als er niemand anders wil ook wel boer (mijn man is melkveehouder)
Middelste: politieagent
Jongste: YouTuber
Ikzelf: happy met wat ik nu doe, vroeger wilde ik hersenchirurg worden...
Wat willen jullie (kinderen) later worden?
Maxi, leraar Engels, aardrijkskunde of geschiedenis.
Midi, rechercheur uitvinder en schrijver, tegelijkertijd
Mini, dierentuin
Ik, geen idee meer
Oudste wil machinist worden en uitvinder.
Jongste wil werken bij de 'garbagetruck' (hij vertikt het om vuilniswagen te zeggen )
De oudste astronaut.
Oudste wil ruiter worden
Jongste dierendokter en mama.
Ik wil net als @Noordeling Mijn geld verdienen in de bergen. Ook in Oostenrijk hebben ze developers nodig.
- Bijgewerkt
Oudste heeft een heel lijstje, dansjuffrouw, sokkensorteerder en -verkoopster, boerin en mama.
Middelste, politieagent en brandweerman
Jongste wil vast iets met de ambulance worden.
Ik, denk er nog over na.
- Bijgewerkt
Oudste van 5 wil bij Lamborghini werken (en wil dan een regenboog lamborghini erbij onderhandelen). Middelste van 3 wil Batman worden of legobouwer. En jongste van 2 wil prinses (en dan het liefst Elsa) en juf worden.
Ik wilde vroeger altijd politie te paard of kapster worden. Is het beide niet geworden al werk ik wel een soort van samen met de politie
Mijn zoon zal later dingen sorteren, denk ik. Is hij nu al goed in. Of acrobaat, hij oefent veel op de fitnessbal.
Ik wilde vroeger van alles worden: modeontwerper, professor, piloot, laborant, archeoloog, noem maar op. Uiteindelijk kunstacademie gedaan en nu ben ik adviseur bedrijfsvoering in een gevangenis
Ik zou nog graag een of meer boeken schrijven. En ik zou het leuk vinden als ik mijn beeldend werk kon verkopen.
- Bijgewerkt
Zoon wil papa koffie brengen tegenwoordig, dus misschien gaat hij ook de horeca in
Ik vind mijn baan leuk, maar er is veel wat ik ook wel had willen doen, neuropsychiater, logopedist, kunstenaar (als ik talent had gehad ), bioloog in het veld, (kinder)yogalerares, architect..
[verwijderd]
Pimpelmeesje oh mijn god! Dat zit ook enorm dichtbij, gaan we een keer kijken hoor Dat klinkt echt als I! Superleuk, dankjewel voor de link!
[verwijderd]
Maar goed, I weet nu wel wat ze wil worden, ze wil een cosplaywinkel
[verwijderd] ah das balen! Ik kwam er ook maar op omdat ik dacht "daar kan je vast wel een baan van maken" en t ging googlen
[verwijderd]
Pimpelmeesje het is goed om te weten dat het wel kan hoor! En er nu weer ruimte voor is hier in de buurt
Budget-technisch gezien is het ook alleen maar goed dat er geen winkel op fietsafstand zit
- Bijgewerkt
[verwijderd] dan komen ik en m'n man de winkel leegkopen! Gaat opzoek naar foto
De oudste heeft al heel lang als toekomstdroom om oma te worden en de jongste wil koningin worden, maar dat was denk ik vooral zodat ze verkleed als Elsa naar school kon. Ik geloof dat ze ook nog samen een bakkerij willen en om de beurt brood bakken, zodat ze niet elke dag vroeg op hoeven te staan.
[verwijderd]
Softbasegaming gaaf!!
J: niks, ik blijf hier als ik moet werken. Dan ga ik koken voor jou. Ik word kol
E: juf
L: dokter
D: waarom?
...
Kraanmachinist
C: danseres volgens L
De oudste wil wetenschapper worden, de middelste dierenarts of juf, de jongste ook juf.
- Bijgewerkt
Onze zoon wil een eigen ict bedrijf, dochter van 13 wil bij de politie en dochter van 5 wil bij k3 .