• [verwijderd]

Pimpelmeesje het is goed om te weten dat het wel kan hoor! En er nu weer ruimte voor is hier in de buurt ๐Ÿ˜‚
Budget-technisch gezien is het ook alleen maar goed dat er geen winkel op fietsafstand zit ๐Ÿ™ˆ

De oudste heeft al heel lang als toekomstdroom om oma te worden en de jongste wil koningin worden, maar dat was denk ik vooral zodat ze verkleed als Elsa naar school kon. Ik geloof dat ze ook nog samen een bakkerij willen en om de beurt brood bakken, zodat ze niet elke dag vroeg op hoeven te staan.

J: niks, ik blijf hier als ik moet werken. Dan ga ik koken voor jou. Ik word kol

E: juf

L: dokter

D: waarom?
...
Kraanmachinist

C: danseres volgens L

De oudste wil wetenschapper worden, de middelste dierenarts of juf, de jongste ook juf.

• Nescio hebben hierop gereageerd.

Onze zoon wil een eigen ict bedrijf, dochter van 13 wil bij de politie en dochter van 5 wil bij k3 ๐Ÿคฃ.

Nescio oh en ik... weet het niet. Vroeger was het onderzoeker, dierenarts, leerkracht. En journalist. Dat ben ik ook geworden, maar heb de krantenwereld vaarwel gezegd.

Dafne wil al een paar jaar dierenarts worden.
    Ikzelf weet niet meer wat ik vroeger wilde worden. Ik ben nu gelukkig met wat ik doe, maar had wel meer gekund. Maar door mn thuissituatie toen ik op de middelbare zat, is er allemaal niks van gekomen. En nu zit ik redelijk vast, met een man die 's nachts werkt, en de beroepen die ik leuk vindt ook 's nachts werken vereisen. Dat gaat niet samen.

Liekje81 Maar als je man over een paar jaar wellicht leerkracht wordt, dan zou dat voor jou misschien juist weer mogelijkheden geven om je op termijn ook om te laten scholen...?

Ik wilde heel vroeger juf worden en toen ik leerde schrijven wilde ik schrijfster worden, tot ik me realiseerde dat je dan wel heel minimaal contact hebt met andere mensen/collega's/klanten. En nu ben ik functioneel beheerder en weet ik eigenlijk niet of ik dat nu de rest van mijn leven zal blijven, en indien niet, wat dรกn.

De jongste wilde eerst juf worden en toen mode ontwerpster en nu ondernemer maar ook iets met mode doen. De oudste heeft nooit geweten wat ze wil worden maar die wil wel graag iets doen waar ze anderen (mensen of dieren) mee helpt. Ze gaat international development management studeren dus het zal wel iets op het gebied van duurzaamheid worden als ze die studie afmaakt.

Ik wil sowieso therapeut worden (doe ik nu een opleiding voor) maar ik wil ook nog graag iets met innovatiemanagement doen. Ik ben in ieder geval op de goede weg. Nu eerst maar eens zorgen dat ik weer een volle werkdag vol kan houden ook.

De oudste wil dierenarts worden. Maar school is nu al niet meer leuk dus ik voorzie dat zij niet zo lang gaat studeren.
        Middelste wil kok worden. Die wil niks proeven nu dus ik ben benieuwd.
        Jongste nog geen idee.

Ik zelf kan waarvoor ik opgeleid ben niet meer uitvoeren. Zit dus al jaren te dubben wat ik nu moet doen. Vroeger wilde ik de wereld verbeteren. De politiek in of advocaat worden. Het onrecht in Nederland aanpakken. Ik merk alleen dat ik het idee heb dat ik niks kan dus daarom ook niet een opleiding durf te kiezen. Maar ik heb nog 2 jaar om erachter komen dan gaat de jongste naar school en zie ik ruimte om te studeren mocht ik toch besluiten om advocaat te worden.

Vulpen Ja, dat zou echt een voordeel zijn! Ik zou wel graag verpleegkunde willen doen, evt op de IC werken of op de SEH. Maar wie weet blij fik bij degene die na pensioen van mn werkgever de praktijk overneemt en kan ik POH worden, of SpreekuurOndersteuner Huisarts worden. Dan behandel ik zelfstandig kleine kwalen. Dat lijkt me ook leuk.

Mijn dochter wil graag turnster of juf worden.
        De middelste boer en een dag per week kleutermeester en de jongste wordt politie.