Door de Kinderboekenweek een vraag die in veel huishoudens de laatste tijd gesteld wordt: wat wil je later worden?
Oudste wil juf en mama worden. Jongste ook juf. Ik gepensioneerd. En jullie?
Door de Kinderboekenweek een vraag die in veel huishoudens de laatste tijd gesteld wordt: wat wil je later worden?
Oudste wil juf en mama worden. Jongste ook juf. Ik gepensioneerd. En jullie?
Oudste: PokΓ©mon meester en papa
Jongste: nee!
Ik; heb al m'n ideale beroep
Oudste; olifantenwasser en hij wil in kinderen voor kinderen.
Jongste; dokter.
Ik; zou best willen omscholen naar verloskundige of willen doorstuderen tot psychiater (alleen is dat heel lastig, gezien ik geen medische studie heb gedaan, maar een psychologische studie)
M'n oudste wil op maandag en woensdag kapster, op dinsdag en donderdag juf en op vrijdag zuster of dokter.
Jongste wil juf worden.
Ik zou zelf t liefst in de bergen m'n geld kunnen verdienen (graag in niet teveel dagen) en dan de andere dagen genieten van de bergen/natuur.
Oudste: varieert nog van alleen piloot en pappa tot politie en bouwvakker en kok.
Jongste: mamma
Ik: nog steeds geen idee
Oudste wil voor nu militair worden.
Kleine meid, kapper-moeder.
J is nog te klein, maar zoals het er nu uitziet iets met dingen verslepen. Hij is de hele dag dingen aan het duwen en achter zich aan aan het trekken.
Oudste: profvoetballer of iets met computers
Jongste: autocoureur
Ik: ik heb al mijn ideale baan
H: interieurstylist
I: cosplayer. Wanneer ik haar er op wijs dat dat geen baan is, gaat ze mopperen want ze wil gewoon altijd vakantie.
Lijken beiden wel op mij, nu ik er over nadenk
Oudste: vrachtwagenchauffeur, en als er niemand anders wil ook wel boer (mijn man is melkveehouder)
Middelste: politieagent
Jongste: YouTuber
Ikzelf: happy met wat ik nu doe, vroeger wilde ik hersenchirurg worden...
Maxi, leraar Engels, aardrijkskunde of geschiedenis.
Midi, rechercheur uitvinder en schrijver, tegelijkertijd
Mini, dierentuin
Ik, geen idee meer
Oudste wil machinist worden en uitvinder.
Jongste wil werken bij de 'garbagetruck' (hij vertikt het om vuilniswagen te zeggen )
De oudste astronaut.
Oudste wil ruiter worden
Jongste dierendokter en mama.
Ik wil net als @Noordeling Mijn geld verdienen in de bergen. Ook in Oostenrijk hebben ze developers nodig.
Oudste heeft een heel lijstje, dansjuffrouw, sokkensorteerder en -verkoopster, boerin en mama.
Middelste, politieagent en brandweerman
Jongste wil vast iets met de ambulance worden.
Ik, denk er nog over na.
Oudste van 5 wil bij Lamborghini werken (en wil dan een regenboog lamborghini erbij onderhandelen). Middelste van 3 wil Batman worden of legobouwer. En jongste van 2 wil prinses (en dan het liefst Elsa) en juf worden.
Ik wilde vroeger altijd politie te paard of kapster worden. Is het beide niet geworden al werk ik wel een soort van samen met de politie
Mijn zoon zal later dingen sorteren, denk ik. Is hij nu al goed in. Of acrobaat, hij oefent veel op de fitnessbal.
Ik wilde vroeger van alles worden: modeontwerper, professor, piloot, laborant, archeoloog, noem maar op. Uiteindelijk kunstacademie gedaan en nu ben ik adviseur bedrijfsvoering in een gevangenis
Ik zou nog graag een of meer boeken schrijven. En ik zou het leuk vinden als ik mijn beeldend werk kon verkopen.
Zoon wil papa koffie brengen tegenwoordig, dus misschien gaat hij ook de horeca in
Ik vind mijn baan leuk, maar er is veel wat ik ook wel had willen doen, neuropsychiater, logopedist, kunstenaar (als ik talent had gehad ), bioloog in het veld, (kinder)yogalerares, architect..
Pimpelmeesje oh mijn god! Dat zit ook enorm dichtbij, gaan we een keer kijken hoor Dat klinkt echt als I! Superleuk, dankjewel voor de link!
Maar goed, I weet nu wel wat ze wil worden, ze wil een cosplaywinkel