Sevenof9
Gewoon vrij zwemmen vindt ze juist hartstikke leuk. Ze gaat in de vakantie ook zwemmen en daar heeft ze wel zin in, maar dan kan ze aardig haar eigen gang gaan, binnen de grenzen natuurlijk. Er speelt voor haar nu idd best veel, ze zei gister nog dat ze ook geen nieuwe buisjes wil. Daar hebben we over gepraat dat haar keuze dan is om weer buisjes te krijgen of weer regelmatig oorontsteking met hoge koorts en ziek zijn, om daarna weer wekenlang slecht te horen. Dan toch maar buisjes zei ze. Ik heb het gevoel dat ze door alles ook niet zo lekker in haar vel zit, begrijpelijk ook wel, maar zo sneu voor een meisje wat eigenlijk altijd goedgemutst is.
Meca
Ze moppert eigenlijk vanaf de eerste keer al over het gat terwijl ze het prima kan. Het breekt m'n hart gewoon als ze met tranen het zwembad binnen loopt. Haar opgeluchte gezicht als ze ziet dat ik na de les met haar handdoek op haar sta te wachten. Op deze manier krijgt ze straks een hekel aan zwemmen denk ik. Als ze al bijna zover is zien ze dat in het nieuwe bad ook wel idd. Ik hoop dat ze niet al te lang hoeft te wachten voor ze daar terecht kan. De lessen zijn dat korter, 2x per week een half uur ipv 1x per week een uur zoals nu. Dat is denk ik ook beter voor haar concentratie, die is ze dan niet al compleet kwijt als de les nog op de helft zit.