iMoeder Maar daar is alsnog heel veel van op Vinted.
Het aanbod is echt wel groot vind ik. Mijn oudste heeft maat M. Ik draag zelf ook S/M. Daar is echt meer dan voldoende in te vinden.
xs/xxs is verder wel een hele relaxte maat voor Vinted. Aanbod is groot in verhouding tot de vraag. Mijn jongste vindt de spijkerbroeken van Costes fijn zitten. Ze draagt daarvan een inimini maat 32 en daar is weinig vraag naar. Ze heeft daarvan nu al 3 zo goed als nieuwe spijkerbroeken voor 4 en 5 euro van gescoord (normaal 79 euro). Zulke koopjes lukken minder goed in de meer gangbare maten. Dan betaal je wel wat meer. Ik vind spijkerbroeken van g-star fijn en daar betaal ik gemiddeld 15 euro voor als het in zeer goede staat is.
Je hebt soms wel geluk. Nieuwe mensen op Vinted vragen nog weleens te weinig. Zo heb ik vorig jaar een winterjas van 350 voor 30 euro gekocht. Het idee was weer door verkopen met winst, maar toen vond ik deze zelf te leuk en toen belandde deze in mijn eigen kast 🫣. En ik deze week bijv ook nieuwe dr. Martens voor 27 euro gekocht. Deze verkoop ik trouwens weer door voor 70 a 80 euro. Is makkelijk verdiend en kost mij 10 minuten. Ik handel dus ook weleens. Ik denk dat ik hierdoor afgelopen jaar niet/ nauwelijks geld aan kleding voor mijzelf heb uitgegeven. Ik verkoop mijn eigen kleding plus de winst van waar ik in gehandeld heb, gebruik ik weer voor nieuwe kleding. Het is voor mij ook echt wel een sport geworden en kan er dus echt lol van hebben als ik ergens een koopje scoor of goede winst maak.