June Koekie83 super leuk idee. Ik zie al een instapagina en mapjes voor me wat je je eigen persoonlijke werkboek me kan samenstellen. 😊
Bloem June Alleen moet je het wel zo doen dat mensen niet perse zelf insta dan moeten hebben. Dan sluit je het af voor veel mensen.
Koekie83 June super leuk! Heb nul-ervaring met Instagram (en andere sociale media 😆) maar ga eens naar de opties kijken. Leuk dat je meedenkt!
Bloem Koekie83 Ik wil wel proefpersoon zijn. Moet/ben aan de slag met mezelf nu ik uit ben gevallen op het werk. Zie mijn eerdere berichten daar over (mn in het topic Wat vraag je je af). En het kan mij ook echt helpen. Per pb wil ik je best eea meer vertellen als dat helpt.
Koekie83 Bloem wat leuk dat je proefpersoon wilt zijn en wat goed dat je zo met jezelf aan de slag bent! Hoop dat het je goed doet. Zal je tzt benaderen!
Bloem Koekie83 Dank je wel. Het voelt nog niet echt zo. Voel me eerder een ‘loder’ terwijl ik verstandelijk echt weet dat dat niet zo is. En ik ben zelf hulpverlener dus ik heb zelf dat wel 1000x al tegen iemand gezegd en dat meen ik ook echt! Alleen nu ik zelf er zo bij zit… dat is echt andere koek. Echt lastig merk ik.
Koekie83 Bloem ah ja lastig is dat hè? Ook al weet je er nog zo veel van, we blijven mensen… sterkte meid. Hoop dat je een beetje kan toegeven aan het nemen van rust en die negatieve gedachten wat los kan laten.
1986Lynn Leuk zeg! Vanaf 2022 ben je (als psycholoog/als instelling) verplicht ook om de cliënten op de wachtlijst al een bepaalde vorm van hulp te bieden, bijvoorbeeld een online module o.i.d. Dus dan heb je eigenlijk 2 vliegen in 1 klap 😁
1986Lynn Bloem Zeker hè. De wachttijden bij ons vallen (in verhouding) erg mee, maar in de Noordelijke provincies wachten cliënten 18 maanden op psychologische hulp 😳 schokkend hè!