Wat een leuke reacties!
Ysabella Eten is nou net hetgeen waar ik het minst van af weet haha maar gezond eten (algemeen) als onderdeel van een gezonde leefstijl/routine zou ik wel wat mee kunnen.
Ik moet nog nadenken over de prijs, maar dat zie ik wel als ik t eea gemaakt heb (ook even kijken hoe lang ik er überhaupt mee bezig ben om zoiets te maken). Wil idd geen drempel opwerpen door er teveel voor te vragen. Nja geld zie ik wel.
Bloem Dat was idd ook een beetje mijn insteek! Simpele dingen die stof tot nadenken geven, maar ook wat meer uitgebreide therapeutische oefeningen. Van alles wat. Van “3 positieve dingen per dag” en “waar ben je dankbaar voor?” tot “welke gedachten lopen je voor de voeten en wat kan je er mee?”.
Vulpen Geen idee nog hoe ik (tijdig) gevonden kan worden, maar dacht er aan om ze op Etsy te zetten en dan maar eens te beginnen in m’n eigen netwerk. Misschien beginnen bij huisartsen.
Zal er een paar maken binnenkort, als test en voor de leuk. Mag ik ze dan aan een paar van jullie sturen als proefkonijnen?