Dit dacht ik eerst ook. Toen wij nog in Presikhaaf woonden, toen zat S. op de Boomhut, bij de Thomas a Kempislaan in de buurt. Het was zo'n 8 min met de auto, of 15 - 20 min bijna alleen maar hellend fietsen met 2 kinderen ook nog op m'n fiets. Dat laatste deed ik dus praktisch nooit want ik trok dat niet haha. Nu denk je: 8 min is heel kort, maar toch stond het me na een tijdje zรณ tegen. Bij slecht weer kwam iedereen met de auto, kon je die auto slecht kwijt en een eind lopen. Met sneeuw durfde ik daar al helemaal niet te rijden dus moest ik haar afmelden. Plus idd dat ik nu merk hoe leuk het is dat haar vriendinnen gewoon allemaal hier in de buurt wonen. De gelovige school die toen ook op het lijstje stond, viel toen af omdat dat dat zeker wel gepraktiseerd werd. Hoor van vriendinnen met kinderen op een gelovige school dat dat daar ook gebeurt. Niet dat dat erg is, maar ik heb daar zelf helemaal niks mee en het geloven ergens in wil ik dus niet vanuit school hebben.
Allemaal dingetjes om goed over na te denken dus. Ben ff vergeten waar jullie huis ook al weer staat, en welke scholen je dus uit kunt kiezen? ๐