Besloten volgende week de box op te ruimen. Ze heeft er afgelopen 2 weken nauwelijks in gezeten. Dus de box gaat terug naar zolder. Toch wel even slikken πŸ˜… Hij staat opzich niet erg in de weg maar de ruimte kunnen we wel leuker gebruiken

Leuk een dreumestopic!

J lijkt zijn slaap in aan het halen zijn. Waar hij als baby vrij weinig en rommelig sliep.. hij slaapt nu steeds echt supergoed! Hij slaapt regelmatig uit, wil smiddags wat langer slapen en is Savonds ook vrijwel meteen vertrokken zodra het licht op zijn kamer uit gaat. Alles is nog steeds bah, dat maakt het wel eens lastig om erachter te komen wat hij nou wil. Wijzen of voor een kast gaan staan werkt beter terwijl hij hmmmm zegt πŸ˜‚

Miek89 wat een portretten hè? De mijne is net na 15 minuten gillen in slaap gevallen op mijn schoot. Was het bij jouw dan ook gillen/huilen?

• Miek89 hebben hierop gereageerd.

Ysabella gillen vooral en hij kon al heel snel nee zeggen tegen alles 🀨

Ysabella ja hoor mijn nu 3 jarige peuter gedroeg zich met 1,5 al als een peuter puber πŸ˜‚

Ysabella zeker! Volgens mij begint de peuter pubertijd met een maand of 10 en duurt hij tot kleuter πŸ™ˆπŸ˜‚

Gister ging ik J z'n luier verschonen en zag allemaal groene stukjes. Ik vroeg me hardop af wat dat zou zijn, roept kleine meid, hij heeft gister druiven gegeten! Oh ja, J blijkt dol op druiven en eet er door de dag heen best veel op.. was net ook weer te zien dat hij gister veel druiven heeft gegetenπŸ˜‚

5 dagen later
      8 dagen later

Iemand nog een tip om een dreumes te leren dat hij schoenen/sokken aan moet houden?
      Nu t kouder wordt is dat toch wel handig..

Pimpelmeesje ja dat is lastig. Buiten houdt mijn ondertussen peuter wel alles aan. Binnen gaat alles (dus ook sokken) uit πŸ˜…
        Ze loopt graag in haar blootje rond. Ook nu nog πŸ™ˆ

Pimpelmeesje daarom krijgt C al maillot aam πŸ˜…
        En schoentjes/slofjes houdt ze nu ook beter aan gelukkig

Pimpelmeesje buiten? Of binnen?

Voor binnen gewoon niet, wij hebben het altijd rond de 18-20 graden binnen en dat is warm genoeg voor blote voeten.

Buiten deden we laarzen op die leeftijd, die konden dan in de wagen in de voetenzak uit en buiten de wagen aan.

Ondertussen houd hij buiten wel gewoon schoenen aan, binnen beidde niet. Vind sokken ook onveilig op onze vloer en trap (hout en tegels), dus zodra ze hier thuis komen gaan schoenen en sokken in de hal al uit.

Hier lopen ze binnen ook eigenlijk altijd op blote voeten.

Voor buiten zijn schoenen met veters handig, die krijgen ze niet zomaar los.