Marshmallow ik ben zelf helemaal niet ict-erig onderlegd en ik raak tegenwoordig echt compleet in de war van al die stappen. We hebben net weer een nieuw EPD, echt schiet mij maar lek, maar ik vraag het aan collega’s en maak dan lijstjes met de stappen. Het kost mij meer tijd, maar uiteindelijk kom ik er ook wel.
Ik zoek ook veel op, vraag chat gtp, kijk YouTube filmpjes, zoek op Reddit enz. Gisteren is het mij gelukt mbv chat gtp en YouTube om de software van mijn nieuwe versterker te updaten via de laptop. De eerste twee pogingen mislukte, maar dan is het verder prutsen tot het wel lukt. Ik was echt mega trots op mijzelf toen ik groene lampjes zag knipperen 😂 (teken dat het gelukt was volgens chat gtp). Er zijn tegenwoordig zoveel mogelijkheden en hulpmiddelen om je zelf iets nieuws te leren.
Vulpen en dan is er altijd wel een student die daarbij oplet en vervolgens bereid is om daar de rest mee te helpen.
Het universum bepaalt volgens mij ook dat er in elke klas altijd minstens één persoon zit die wel oplet 😉