Rietjesbeker vooral van een afstandje genieten is leuk, niet er zelf midden in zitten!
Trees precies dat dus! Maar ik hoorde net een verhaal van I, nou, zo extreem ben ik nooit geweest hoor 🙈
I heeft een klasgenootje, K. Ze heeft echt een K-naam, het is nog niet eens dat wij haar zo noemen omdat ze er bij loopt alsof ze de 6e Kardashian-dochter is, het is puur toeval. Of gepland vanuit die moeder, dat weet ik niet. Maar goed: K dus.
K is begin vorige week van haar fatbike gepleurd met vriendinnetje die ook K heet. (Ook geen Kardashian voor zover we weten)
Dat verhaal kwam 100 keer per dag voorbij in de media, tot op een punt dat ik zoiets had van doe even normaal zeg.. ja, het is lullig, maar het is maar een schaafwond. Heel de familie en de familie van mede-fatbike-valler K2 werd geïnterviewd, en je kon geen kant op zonder te lezen over K&K en het fatbike-ongeluk.
Nu is de vakantie voorbij, en K is dus op school.
Gisteren, tijdens de mentorles, schijnt K opgestaan te zijn om spontaan een presentatie te geven, over haar Omroep Brabant Tiktok filmpje. En sprak daarbij de legendarische woorden: ik ben nu officieel een influencer!
Geef mij maar drama over jongens die zwaaien of minder onschuldig zwaaien, maar godzijdank was er toen nog heen internet 🙈🙈🙈