Nescio het erge was, ik was toen al 17 ๐
Dat is piepjong en met jouw achtergrond niks om je voor te schamen ๐. We hebben allemaal stomme dingen gedaan.
CrazyCatLady haha nu maak je mij nieuwsgierig. Ik heb trouwens nooit bewust iets strafbaars gedaan.
Okรฉ laat maar, er schiet mij nu iets te binnen. Het was niet iets groots of waarmee ik iets of iemand schade heb berokkent. Alleen geloof toch niet dat dit echt toegestaan is in Nederland.
Ik denk trouwens dat ik in mijn studententijd een stuk wilder was dan als puber. Op een ding na (iemand waar ik om gaf erg gekwetst) heb ik daar ook nergens spijt van. Het was echt een geweldige tijd. Weg van mijn moeder en het is was een en al vrijheid, blijheid en heel veel lol.
Ik snap nog steeds niet hoe ik het voor elkaar heb gekregen om af te studeren en zelfs nog 2x. Ik denk dat ik goed was in lange lulverhalen te houden op mijn tentamens, waardoor ze halverwege zo moe van mij waren, dat ze mij de punten gewoon gaven ๐. Ik ging gemiddeld 4 a 5x per jaar naar een college en dat ook nog voor twee studies. Behalve mijn laatste jaar neuropsychologie. Toen was ik serieus, omdat we maar met 7 studenten waren (overgaan doctoraal naar bama-systeem) en dat gaf sociale druk. Studie stond ongeveer op plek 100 van mijn priolijst ๐ฌ.