Hopsatee Maar vanaf mijn 16e ben ik aardig los gegaan met jongens 😅
Moest even hier aan denken 🤣
Ik kwam mijn oude dagboek tegen van toen ik H's leeftijd had 🙈
Ik geef jullie even een samenvatting:
24 februari.
Dat is nieuw voor mij, een dagboek starten zonder vriendje. Maakt niet uit, want op zich is Michael van de piraña best een schatje. Niet echt mijn type, maar wie weet denk ik daar over een paar weken wel anders over. Vrijdag ga ik met Marleen naar het personeelsfeest, we zullen zien!
2 maart
Het personeelsfeest was zo leuk! Marleen moest eerder weg, maar dat maakt niet uit, want uiteindelijk heb ik met Pascal gezoend!!
I ♡ Pascal
13 maart
Ik heb niks meer gehoord van Pascal, maar dat is niet erg want oh my god Xavier zei hoi tegen me!
Ik denk alleen niet dat hij mij verder leuk vind ofzo.
Maar niet erg, Mike, die vriend van Louis van de 3 gezusters is ook leuk. En ik liep vanmiddag door de stad en Eddy reed langs in zijn cabrio en zwaaide!!
drama over Eddy
Mannen, je kan beter kippen houden!
16 maart
Ik zat gisteren op MSN en Eddy kwam online dus we hebben even gepraat.
dramaverhaal
I still ♡ Eddy
19 april
Ik heb even niet geschreven maar er is zo veel gebeurd!!
26 maart kwam Eddy langs want hij wou praten. Hij deed allemaal vaag in de auto maar ik hoorde in de kroeg van iemand dat hij mij terug wilde. Maar de dag erna hoorde ik dus dat hij verkering heeft met ene Isabel.
En toen kwam ik iemand tegen bij andere kroeg en die heette ook Eddy. Maar daar heb ik maar 2 weken iets mee gehad want ik irriteerde me dood aan hem dus ik heb het uitgemaakt.
Maar intussen heb ik Siebe ontmoet!!! Ik ging met Sanne (ja, de ex van Jorick!!!), haar vriend en zijn beste vriend naar de club, en je raad nooit wie we daar tegen kwamen?? EDDY!! dus ik echt flippen..
Maar toen later zei Siebe op MSN dat hij me wel echt leuk vond dus ik ben happy want hij is zo'n cutie!!
I ♡ Siebe
14 juni
2 maanden met Siebe!!
Ps, Eddy is verloofd met isabel! Hahaha
27 juni
Siebe is nog steeds leuk, maar Dennis ook!! Hij is zo'n schatje.. hij kwam als bezoeker langs en daar leerde ik hem kennen, en afgelopen dinsdag kwam hij weer langs en toen hebben we gezoend in mijn pauze. Oeps. Ik weet niet wat ik nu met siebe moet.
I ♡ Dennis
30 augustus
Ik heb martijn leren kennen op de verjaardag van Kim en het was zo gezellig!!
Vervolgens zowaar een paar maanden drama over Martijn (wat een kwal was dat zeg...)
24 maart
ik ben nog steeds niet over Eddy heen.
6 april
Ik dacht vroeger echt dat liefde was dat 2 mensen voor elkaar gemaakt konden zijn. Wat een onzin! Het is niks meer dan hormonen. Wat als de ware helemaal niet bestaat??? Uiteindelijk blijf je toch alleen.
Conclusie: ik ben zo blij met H's vaste vriendje!!!!!!!
Conclusie 2: ik begrijp nu ook dat die enorme drama om alles inderdaad gewoon hormonen zijn en het vanzelf weer goed komt 🤣🤣