Vrijdag de mentor gemaild dat we de waarschijnlijke reden weten van het ziekteverzuim van puber. Een paar weken geleden stond er een gesprek met de leerplichtambtenaar gepland, die kon niet doorgaan omdat ze toen corona had. Ik had dus ook in de mail gezet dat de leerplichtambtenaar voor ons geen nut meer lijkt te hebben. Vandaag en mail terug van de zorgcoördinator dat ze er vanuit gaan dat puber nu niet meer ziek zal zijn. Ik heb maar terug gestuurd dat de oorzaak niet in een week opgelost zal zijn, maar dat puber haar best doet om zoveel mogelijk aanwezig te zijn.
Nu zit ik steeds te denken aan de keer dat puber vorig jaar al eens bloed geprikt had, toen hadden we ook gevraagd om B12 en D mee te prikken.. ik heb daar de uitslag alleen nooit van terug kunnen vinden. Wel haar ijzer en de standaard dingetjes, wat ook allemaal goed was, maar die niet. Nu vraag ik me af of die toen wel geprikt zijn. Puber klaagde toen ook al wel af en toe over duizelig zijn en zo. Het was toen niet zo dat ze er ook van moest overgeven, maar ik twijfel nu wel of haar waardes toen niet al aan het zakken waren.