iMoeder ik ga het in mijn achterhoofd houden, dankjewel!
Ik vraag me nu toch af of het niet alsnog de iep-toetsen zijn geweest. Maandag was het nog huilen, maar sinds die toetsen zijn afgerond lijkt het al weer een stuk beter te gaan. Ik blijf het uiteraard wel in de gaten houden hoor, maar het lijkt weer de goede kant op te gaan!
Even een aanvulling, moest net afronden omdat ik therapie had, maar ik zag (met toestemming) in diens Whatsapp dat er gisteren weer allemaal puberdrama was. I werd gepusht om iemand te bellen, kreeg via 3 verschillende vriendinnen op een vrij dwingende manier te horen dat die dat nu moest doen. Maar I heeft daar op gereageerd met een ik ga nu niet bellen, daar heb ik gewoon geen zin in. Ik ga skateboarden, doei
Dat is de I die ik ken. Niet bang om wat anderen vinden, vasthoudend aan diens grenzen en gewoon lekker doen wat I wil. Compleet immuun voor peer-pressure.
Dat meegesleurd worden in alle drama en de bijbehorende emoties van laatst past niet bij I, dat is echt een signaal dat er iets is. Maar diens reactie van gisteren is voor mij wel een teken dat wat er dwars zat inmiddels weer opgelost is.
Ik zeg al, ik blijf wel alert, maar over het algemeen ben ik weer wat gerustgesteld.