Toch6 ik vind zo plotselinge berg om meerdere redenen echt niet fijn. Dat het dan langer duurt voor hen dat hun kleren schoon zijn, maakt mij ook niet uit. Alleen ik vind het zelf ook niet fijn dat daar plotseling bergen liggen, mijn eigen kleding daardoor ook langer duurt, de deksels niet dicht kunnen en niet handig icm een hond heb die op zoek gaat naar sokken. Op de basisschool konden ze wel elke ochtend hun vuile was in de wasmand gooien, maar plotseling zijn ze deze super complexe handeling verleerd π.
Gisterenavond was het beide het spijt ons heel erg. Mogen we nog een kans? Nope. Toen vanaf nu gaan we de wastaken nog meer verdelen met zijn 4-en. Goed idee voor later, maar je gaat het voor nu nog steeds zelf doen. Vervolgens kwamen de redenen waarom ze dit niet konden doen. Ze hadden geen eigen wasmand, ze vergaten continue hoe de wasmachine ook alweer werkte, school zou eronder gaan lijden, oudste heeft 3 dagen tot 17.15 les en heeft dus echt geen tijd (hoe denk je dat werkende mensen dit doen π), ze hadden te weinig was om gescheiden te wassen enz. Echt wat een problemen, maar was leuk geprobeerd!