Toch6 het samen doen is inmiddels weer van de baan. Had ik wel verwacht, want dat levert alleen maar onderling gedoe op.
Oudste dochter heeft al 2x gewassen zonder wasmiddel (vergeten) en 1x is ze gewoon vergeten om op start te drukken. Het is echt een wandelende adhd cliché 🫣. Ik geef haar hierin nu wel wat meer ondersteuning, want het werd nogal chaos. Daardoor is het denk ik ook wel heel leerzaam voor haar. Ze zal het toch ooit zelf moeten leren.
De jongste houdt het keurig bij itt de oudste. Draagt kleding plotseling veel langer. Gooit niet meer onnodig kleding in de was. Ruimt en sorteert haar haar vieze was nu elke dag, want dat is fijner (hehe fijn dat ze dit zelf nu ook ervaart). Vouwt het op en ruimt het direct op in de kast.
Voor mij is het echt walhalla, want dit scheelt echt enorm veel tijd. Ik heb vandaag één wasje gedraaid en dan bedenk ik dat ik meer moet wassen, maar er is niks meer. Alle manden zijn leeg. Volgens mij was 25% van de was van mij en mijn man en 75% van de kinderen. Ik weet anders niet waar al mijn was is gebleven. Ik hou dit experiment mooi nog even aan 😇