Huggybird ja ze heeft natuurlijk ook al wat ervaring op kunnen doen met stages, dat helpt! Maar haar vorige bijbaantje was een verlengde van haar stage, dus ze heeft nog nooit een echt sollicitatiegesprek gehad. En ik moet eerlijk zeggen dat ik deze procedure toch best pittig vond voor een 16 jarige. Toen ik daar (nu voel ik me echt een dinosaurus hoor) solliciteerde was het een formuliertje invullen, en in groepen van 25 kregen we een voorlichtingspraatje met een "jullie zijn allemaal aangenomen".
Nu is het dus het website-formulier + motivatiebrief + cv, een telefonisch gesprek van een half uur, en nu nog 20 minuten persoonlijk. Voor een bijbaantje, ik vind het nogal wat π
Ik snap hun redenatie wel hoor, maar het was wel zenuwslopend voor H. Maar dat ze dus alle rondes heeft doorstaan is wel heel fijn, ben echt trots!!
Helaas.. maar ik hoef er nu maar 2 te kopen in plaats van 3? π
Ik weet eerlijk gezegd nog niet of ik het ga doen. De vorige keer viel het me echt tegen hoeveel kosten er nog bovenop kwamen. Zo'n abonnement is al duur, maar ik was ook 25 euro aan ov kwijt per bezoek, en daar bovenop nog eten en drinken, daardoor zijn we veel minder gegaan dan mijn bedoeling was. Ik denk dat we gewoon lekker met Albert heijn korting een dagje gaan.