Femkes ja ik denk ook dat het nodig is.. het zijn ook kleine dingen op school: I ging vanaf dag een veel om met E, dat klikte direct goed. Maar de afgelopen week gaat E veel om met N, en I is meteen helemaal overstuur want wat als het straks net als vorig jaar gaat? I weet dat E alle recht heeft om bevriend te zijn met wie ze wil, maar de angst maakt I's reactie wel veel heftiger dan nodig..
Honkeytonk bedankt voor de link!
Zonnebloem
Ik weet niet wat in ons geval wijsheid is. Het stuk van aangifte doen gaat over sites, vermelden van urls, en het social media stuk van reporten. Dat is eigenlijk beiden niet van toepassing, het is binnen een appgroep waar I niet in zit..
We weten ook nog niet wie de maker is, ik weet via via van een kind die het verspreid heeft, maar of dat ook de bron is?
Ik ga straks sowieso met I in gesprek. Die wil weten wie de maker is, wat begrijpelijk is, maar ik denk zelf dat het beter is om het niet te gaan onderzoeken. De kans is aanwezig dat het J is, en als dat inderdaad zo is is dat verraad zó groot dat ik bang ben dat het I alleen maar meer gaat schaden. Ze hebben nu toch al bijna geen contact meer, voor I is het beter dat het nu gewoon uitdooft dan nog een trap na te krijgen. In dit geval denk ik echt dat ignorance bliss is 😬