Tantetil
Dat vind ik toch wel zo ranzig voelen. Als je dan aan je haar gezeten hebt kun je meteen je handen wassen.
Ik heb zelf cg wel overwogen om het beste uit mijn krul te halen, alleen cg gaat voornamelijk van droog haar uit en dat heb ik niet, ik de hoeveelheid producten die je erin moet smerenstaat mij nogal tegen. De enige shampoo waarmee ik tot nu toe echt geen vet haar kreeg is van lush, dan waste ik het om de dag terwijl het niet direct nodig was. Ik heb alleen geen lush in de buurt en met verzendkosten erbij werd het me gewoon te duur, de prijzen van hier en daar ook steeds in de lucht. Ik heb een tijdje happy soaps gebruikt, maar ook daar weer na een dag niet wassen weer vet. Verschillende shampoos en conditioners uitgeprobeerd, elke keer hetzelfde probleem en als het wel goed leek te gaan kreeg ik er ontzettend jeuk van op m'n hoofd. Heel veel zijn wel super tevreden met hs en ik vind hun concept ook heel goed, maar voor mij dus geen succes. Nu kan het me niet meer zoveel schelen dat mij haar na 1 dag vettig wordt, ik weiger om dagelijks te wassen. Petal fresh is trouwens ook nog wel een fijne voor vet haar.