Bloem Het ging goed. Zenuwen waren zo goed als weg toen ik eenmaal begon te praten. Heb een 8 gekregen. 💪Nu nog 3 andere cijfers terugkrijgen en dan is echt alles binnen.
Bloem Bloem Voor een andere opdracht een 7,3 terug zojuist. Dus nog maar 2 dingen terugkrijgen. Hopelijk snel zodat het definitief rond is.
Bob_Ross Goed zo @Bloem !! Spannend! Ik doe met je mee. Drie opdrachten ingeleverd, tot nu toe een 7,5 terug. Als ik die andere twee voldoende heb, heb ik mijn diploma!!
Bob_Ross Bloem Jaa echt spannend! Het zijn ook nog een minor stukken. Als het van mijn eigen opleiding was geweest, kon ik het wel inschatten, maar nu vind ik het zo lastig!
Bob_Ross Bloem Mwah, de grootste heb ik al terug ( 20 studiep), de overige vallen wel mee qua grootte.
Huggybird Trees Schoonvader wordt maandag geopereerd. Inmiddels is het al een vierdubbele bypass operatie geworden. Hij is er zelf heel nuchter onder. Wel schattig, maar hij weigert elk koekje en snoepje, want hij wil zo gezond mogelijk de operatie ingaan. Hij heeft er het volle vertrouwen in en ziet er ook niet tegenop. Arts is ook positief, omdat hij verder gelukkig wel gezond is, geen overgewicht, altijd veel beweegt etc. Spannend en heftig maar fijn dat hij er zo positief in staat. Fijn ook dat hij maandag al geholpen wordt. Ik duim voor een succesvolle operatie. Trees Mijn schoonmoeder daarentegen… Ze trekt het niet, weigert bij hem op bezoek te gaan en is behoorlijk hysterisch. Eerlijk gezegd ben ik wel wat pissig. Mijn schoonvader maakt zich nu vooral zorgen over haar en ik vind dat ze minimaal 1x naar hem toe moet voor de operatie. Als het misgaat, dan is dat de laatste keer en mijn schoonvader moet zich nu op zichzelf concentreren. Slik maar een pam ofzo en zet je er maar even overheen voor hem. Is wel het minste wat hij verdient na 50 jaar huwelijk. Jeetje…. Ik snap dat het super spannend is en dat ze zich zorgen maakt. Ik zou dan juist zo veel mogelijk bij hem willen zijn. Is ze altijd zo of is dit nieuw?
Noordeling Trees Mijn schoonmoeder daarentegen… Pfff... Hopelijk weet ze zichzelf te herpakken en er ook voor hem te zijn.
Vulpen Liekje81 Ik niet. Ze is bang. Desondanks moet ze er natuurlijk zo snel mogelijk heen, voor hij geopereerd wordt.
Bloem Trees Misschien had je man gewoon door moeten rijden en haar toe moeten spreken en dan in de auto zetten. Ik kan zo slecht tegen dit gedrag. Het gaat om hem en niet om haar. Man man man….