Trees Ik weet niet of niet weten het extra zwaar maakt, ik heb nog geen vergelijking. Het helpt niet denk ik.. hoewel als ik wel weet wat er is en het is niet goed dan brengt dat ook een hoop met zich mee. Beide is gewoon kut denk ik. Daarom moet het maar gewoon vanzelf overgaan. Dat is gewoon het beste en daarmee de enige mogelijkheid 🤓
Het is inderdaad een andere soort vermoeidheid. Zelfs als ik alles geef dan nog doet het wat het doet en de uitkomst is elke keer anders. Er lijkt geen grenzen te zijn.. althans niet eenduidige en duidelijke grenzen. Ik kan een ochtend veel last hebben en daarna bijna niets, of andersom. Als ik rust is het niet perse beter, als ik actief bezig ga ook niet. Rustig aandoen is ook niet de oplossing. Soms is 10 minuten zitten voldoende maar soms helpt een nacht goed slapen zelfs niet. Ik snap er echt niets van. Het lijkt totaal random.
Ik zei ook tegen de neuroloog dat het soms voelt alsof mijn botten moe zijn. Niet de gewrichten maar echt de botten. Dan kan ik gewoon zitten ergens en dan word mijn been zo moe en zwaar. Aanraken, masseren helpt allemaal niet, het zit dieper dan dat.
Geen hulp aan huis. Dat is best een ding.. het is nu ook nog eens vakantie. Vandaag was een erg zware dag 😥