Huggybird ik ben ook best wel geïrriteerd 😬. Zijn vrouw trok het ook altijd slecht. Brak die weer zijn arm en dan kon hij helemaal niks, omdat hij al zijn linkerarm mist. Zei riep ook altijd ‘je ziet maar hoe je kont afveegt, maar ik doe het niet meer’. Paar keer wat breken is een ding, maar 40 a 50 keer. Deels komt het doordat zijn evenwicht slecht, maar ga dan ook niet uit hoogwerkers hangen met kettingzagen of op het dak klimmen als het glad is door de regen 😖.
[verwijderd] hij heeft een dementerende vrouw, dus daar moest gisteren ook opvang voor geregeld worden. Mijn pa denkt daar ook niet over na.