Trees dat zou kunnen. Ik vind het lastig om die connectie te leggen nog. Ik denk zelf ook dat de afspraak bij de neuroloog veel van me vroeg. De ochtend voelde ik me namelijk prima, bij de neuroloog voelde ik me wel aardig, daarna ging het snel bergafwaarts.
Ook nog onduidelijk wat er aan de hand is dus ik weet niet wat ik ermee moet. Verschillende oorzaken hebben verschillende aanpak nodig. Wel/niet rusten, wel/niet bewegen, juist je kansen pakken met een goede dag of juist doseren.
Ervaring zal het zeggen denk ik?
(Ik neem je advies wel mee hoor! Want het klinkt wel heel logisch!)