Inmiddels heb ik de broer van zijn vrouw gesproken. Hij is gisterenavond van het dak gevallen. Waarna hij rustig is gaan douchen en daarna gewoon is gaan slapen π΅βπ«. Vanochtend is hij nog gaan werken, maar na een rit van 400km werk, had hij toch maar besloten langs de spoed te rijden, want het ging niet zo lekker (serieus die man spoort niet!). Hij blijkt meerdere ribben te hebben gebroken, sommige ribben ook op meerdere plekken, hij heeft een klaplong, hoofdwond en beschadigde nekwervels. Hij is nu opgenomen.