Trees Ze zei dat er een uitstulping was op S1 (helemaal onderaan) maar dat hij nog in de disk zit, lichtjes drukt maar geen klachten kan geven. Beetje hetzelfde denk ik als de uitstulping van @Huggybird . Het zit er maar doet niets.
Ze heeft mijn klachten op papier gezet en meegegeven om aan de neuroloog te geven. Vroeg wanneer deze was (over 2 weken) en zei dat als ik nieuwe klachten krijg of de klachten verergeren dat ik 112 moet bellen, niet moet wachten op de neuroloog. Verder kan ze geen uitspraak doen maar wenste me wel heel veel succes ….. eh, thanks 😬 *strompelt kamertje uit *
Rietjesbeker Haha, ja klinkt raar maar het is wel helaas ja 😆