Ik ga waarschijnlijk morgen mijn haar knippen... Van lang (bijna onderaan mijn rug) tot waarschijnlijk kort boven de schouders.
Ik vind het mega spannend, de laatste keer dat ik zulk kort haar had, was ik vijf jaar oud denk ik😂
Maar ik vind dat ik het een keer gedaan moet hebben, misschien staat het wel heel leuk... Maar ik vind het erg spannend, ik krijg namelijk veel complimenten over mijn haar. En het voelt zo dom om dan je "beste asset" af te knippen...😳
Heeft er iemand een succesverhaal?
(kans is zeker aanwezig dat ik alsnog eindig met alleen de puntjes eraf, haha)