Liekje81 Op zich wel, maar als de rij ruim 3,5 uur is (je gaat zigzag van vertrekhal 1, naar 2, naar buiten en dan naar boven) is een limiet van 4 uur van te voren eigenlijk te krap...
Wij stonden dus 3,5 uur in de rij en na ons werd het nog veel drukker. Een half uur voor controle, juiste gate zoeken en boarden is wel wat krap. Er waren 5 mensen te laat voor het boarden, luchtvaartmaatschappij heeft contact met ze gezocht en gewacht (koffers uitladen kost meer tijd).