Marloes80
Rietjesbeker
Tantetil
Vrijdagavond voelde ze zich niet lekker en at ze niet. Toen gingen er bij mij alarmbellen want ze eet altijd. Sinds vrijdagnacht veel koorts.
Het zit rond de 39 graden met paracetamol. Ze heeft niet meer geslapen sinds vanochtend vroeg, gisteren was ze ook al om 5 uur wakker.
Ze is nu weer helder en kan benoemen waar ze zo bang voor was en wat ze zag en hoorde vannacht. Haar koorts is niet minder en dit zal waarschijnlijk net als gisteren weer oplopen vandaag. Ze is bang dat ze die vrouwenstem weer gaat horen en dat ze dood gaat. Heel sneu.
Edit: net weer getest en nu overduidelijk corona… daar komt t dus vandaan.