Tantetil haha jemig wat een boef joh! Hier hebben de jongens nog nooit iets uit dr kast gepakt of koelkast of tv aangezet zonder toestemming. Ze komen altijd alles vragen. Ze gaan ook zelden zomaar naar benden maar komen altijd naar mij. Zouden ze misschien niet weten dat ze ook dingen gewoon kunnen doen? π€£π€£ (overigens word ik van elke teen die op de trap gezet wordt wakker)
Hier ging bij beide de overgang naar peuterbed redelijk goed. Bij de oudste was dit wel einde middagslaapje en de eerste 2 avonden kwam hij er 100x uit maar toen ben ik voor zβn deur gaan zitten en legde hem steeds terug. Vervolgens Sam het schaap gekocht en daar bleef hij keurig op wachten tot dat ding zβn ogen open deed (plassen daargelaten) Hij was toen 2,5
De jongste kwam de eerste week de avonden ook wel veel zijn bed uit maar toen hebben we de deurklink omhoog gezet. Toen hij dat de eerste avond merkte heeft hij zβn hele kamer maar overhoop gehaald en is in het midden gaan slapen en zo vond ik hem π€£ Maar vanaf toen ging hij gewoon slapen en heb ik de klink weer naar beneden gedaan. Hij bleef wel middagslaapje nog even tot afleren speen doen en was net 3.
Maar helemaal vlekkeloos: ik denk bij bijna niemand toch?