Trees ik ben het eigenlijk gewoon met je eens he. Maar het lastige is, ik hoor de hele dag deze discussies, de een over ziekte en onderzoek a, de ander over b, de ander over c, en iedere groep vind dat het prima afweegt en voor hen prima kan (en dan niet op gebied bevolkingsonderzoek maar kanker onderzoek).
En dan heb ik het nog niet eens over de individuele schrijnende verhalen alle kanten op.
Ik weet de oplossing ook niet. Onbeperkt geld naar de zorg, onbeperkt mensen, maar als dat ten koste gaat van sociale voorzieningen, onderwijs, tsja.
En enerzijds zeg ik, doe meer onderzoek, kijk wat het echt is en misschien moet je in die tijd wel extra doen.
En dan als ik hoor over de medicatie tekorten , ab voor kinderen, medicijnen voor diabeten,
Naja haha. Ik vind dat je dit toch in het hele brede plaatje moet meenemen en moet bekijken niet meteen moet roepen doe alles maar.
@Trees wordt Bergman altijd volledig vergoed? Ik ben er met mn oudste voor zn ogen, daar was bij ons ziekenhuis ook een wachttijd van een jaar.
@Liekje81 ja precies dit. De medische zorg in Nederland is niet houdbaar op de manier waarop het nu gaat.