Ik vind het eng vooral πŸ˜”
Heb er vannacht wel echt slecht van geslapen.

• Bloem hebben hierop gereageerd.
  • Trees vindt dit leuk

Bloem ze hebben hem doelbewust in de val gelokt. Het wordt tijd dat we Amerika de rug toekeren en als Europa een sterke unie gaan vormen. Dat wordt lastig met Hongarije. Maar dikke middelvinger naar de grootste pestkop van de wereld.

Ik zou ook graag het vetorecht in de vn willen afschaffen.

Bloem dat geloof ik helemaal.. πŸ˜”

Ik ben maar weer aan het preppen geslagen. Geeft in ieder geval iets van een gevoel van controle, dat we in ieder geval soepballetjes hebben als de pleuris uitbreekt ofzo πŸ™ˆ
    Maar anders ga ik de hele dag nieuws lezen, en dat helpt ook niet..

Het wordt tijd dat we opstaan tegen deze fascistentechtroep.
    Vlak de Britten niet uit. Het gaat niet goed met dat land, maar Europa moet tanden kweken en opnieuw samensmelten. Wat dat betreft is dit een uitkomst.

Nescio Ik ben het met je eens. Denk wel dat dit echt offers gaat vragen. En of men daartoe echt bereid is? Voor mij is dit overduidelijk en nodig omdat er iets groters op het spel staat. Maar dat zal vast niet voor iedereen zo zijn.

Voorop gesteld dat ik echt op de tafel zou dansen als Trump morgen niet wakker wordt, toch vraag ik mij af of het waar is wat de media nu allemaal zegt, dat deze actie een vergelding is op de ruzie met zelensky en alleen draait om zijn ego.
      Zou het niet zo zijn dat hij dit doet om de verantwoordelijkheden bij Europa te leggen? Dat hij gewoon wilt dat de VS geen of minder geld uitgeeft aan iets wat aan de andere kant van de oceaan gebeurt?

Pimpelmeesje Zou het niet zo zijn dat hij dit doet om de verantwoordelijkheden bij Europa te leggen? Dat hij gewoon wilt dat de VS geen of minder geld uitgeeft aan iets wat aan de andere kant van de oceaan gebeurt?

Ik denk dat die insteek op zich heel logisch zou zijn, maar in dat geval zou iemand met een brein in gesprek gaan met andere/Europese leiders, een langere termijn plan opstellen om af te bouwen en Europa de kans geven om op te bouwen lijkt me?
        Dan behoud je namelijk ook je bondgenoten en wederzijds vertrouwen als je ze met dat respect behandeld πŸ€·β€β™€οΈ