Marshmallow Of ik ben ziek en het worden of de hooikoorts slaat genadeloos toe. Ik blijf maar niezen, beginnende keelpijn, neus verkouden en mijn neus en ogen jeuken vreselijk 😩
iMoeder Marshmallow Bij mij is het spelletje ‘is het hooikoorts of word ik verkouden’ ook begonnen inderdaad. 😑
Zonnebloem Ja hoor, oudste ziek, de jongste ziek. Lekker weer overgeven en aan de diarree. We waren er net een paar weken vanaf.
Lovely83 Het waait zo hard dat het alarm vd beveiligingscamera’s af gaat 😩 ik heb de homebase nu uitgeschakeld maar hoop dat ze niet wegwaaien!😱
Zonnebloem Vulpen dankjewel! We stonden gisteren langs de snelweg want de oudste moest overgeven. En vanochtend moesten mijn man en ik met de auto weg, band lek. 🙄😫 Komt natuurlijk door de vluchtstrook.
Zonnebloem Honkeytonk bij jullie ook al, het lijkt wel weer rond te gaan of nog steeds. Ja die band was super vervelend, gelukkig woont mijn moeder een straat verderop dus konden we met die auto. 😜
Zonnebloem 😫 N is één dag naar school geweest en heeft nu alweer diarree. Dus kan hij weer thuis blijven van school. Ik word er echt gek van want hij vind het maar al te leuk om thuis te blijven. 🙃
Toch6 Honkeytonk Rietjesbeker Ik kreeg deze al vsn de buurvrouw vanmorgen. Het was bij allebei ook erg gezellig 🤪
Rietjesbeker Het is 9 uur s ochtends en ik ben nu al klaar met 'mama!'. Ze zitten verdorie NAAST hun vader en dan nog 'mama! Mama! MAMMIE!' En ook begrafenis vandaag 😞