Echt ik word hier zo moe van. Had er al eerder over geschreven, maar even kort samengevat.
6 weken geleden cv en brief opgestuurd. Na 3 weken niks gehoord en er achteraan. Collega van mijn eigen arbeidsconsulente, die het zou regelen, had dus niks doorgestuurd. Enkel een berichtje via linkedin gestuurd naar de teamleider van de re-integratieplek. Mijn cv vond ze ouderwets, want er stonden geen hobby’s en vaardigheden op.
Cv laten checken door mijn intervisiegroep. Mijn collega’s vonden het een goed cv voor ons werkveld. Moest ik niks meer aan doen. Dit teruggekoppeld en ze zou het alsnog opsturen.
Weer drie weken later. Ik hoor maar niks en ik er vandaag weer achteraan. Lang verhaal kort. Ze heeft het nog steeds niet opgestuurd, want ze vindt hem ouderwets (dat wisten we al). De teamleider had nog steeds niet gereageerd op haar berichtje van 6 (!) weken geleden via linkedin.
Oftewel ze heeft nog helemaal niks gedaan.
Ik heb net een zeer duidelijke e-mail teruggestuurd. Ik vind het echt belachelijk. Mijn cv en mijn verantwoordelijkheid. Ik vraag helemaal niet om hulp bij het maken van een cv. Ik heb 3 weken geleden duidelijk aangeven dat dit de versie is die ik wil laten opsturen. Ik ben ook gewoon gefrustreerd dat ze niks doet en mij vervolgens niet even terugkoppelt dat ze geen reet doet. Ik zit maar in spanning te wachten. Zeg dan direct dat je niet van plan bent om je werk uit te voeren 😡.