Mijn vader is ziek, zie screenshots voor de situatie.
De reden dat ik dit in dit topic plaats, is omdat er even een frustratie speelt die er even uit moet, maar waarvan ik het ook weer zoiets vind om dat steeds voor zijn voeten te gooien. Ik heb het namelijk wel eens benoemd naar hem.
Ik vraag me namelijk echt af hoe de situatie was geweest als hij wél naar me had geluisterd in 2018 en naar die moedervlek had laten kijken. Ik voel met momenten echt frustratie voor zijn eigenwijsheid in combinatie met de situatie nu.

De stand van zaken nu (sinds de kerst ongeveer) is dat de immunotherapie gestaakt moest worden omdat zijn bloedwaarden niet goed genoeg waren om ermee door te gaan.
Hij heeft nu dus die tabletten. Hij (en mijn moeder ook) zijn helemaal lyrisch over hoe het daarmee gaat. Hij voelt zich nu namelijk weer helemaal fit (in tegenstelling tot toen hij de immunotherapie had) en ik heb het gevoel dat ze niet inzien (of willen inzien) dat de situatie niet zo gunstig is als ze doen voorkomen.
Maar ik ben niet bij de afspraken in het ziekenhuis. Ik weet niet precies wat de stand van zaken nu is en ik weet ook nog steeds niet wat die tabletten nu precies doen.
Wellicht speelt dit ook mee in mijn frustratie. Want er zijn gewoon geen behandelmogelijkheden meer na die tabletten. Dus wat als hij wel geluisterd had? Was het dan wel goed geweest door alleen die moedervlek te verwijderen? Of hadden we alsnog in deze situatie gezeten?