Hopsatee Ik heb maandag bij de bedrijfsarts aangegeven dat ik volgende week wil opbouwen naar 32 uur en dan in de komende maand weer naar 36. Dus streven naar fulltime per mei ongeveer. Ik merk dat het een stuk beter lukt om grenzen aan te houden, het is op mijn werk ook heel duidelijk zichtbaar geworden dat mijn pakket gewoon niet reΓ«el was en ik kan me over het algemeen een stuk beter concentreren. Maar dat het nu nog steeds zo moeilijk gaat met midi en de weerslag die ik daarin ook zie op de jongste heeft wel echt invloed. Ik heb dus tegen man gezegd dat ik eigenlijk minder wil gaan werken om ook ergens tijd voor mezelf te krijgen zonder dat het elders wringt. Dat vond hij een prima plan, dus ik ga wat berekeningen doen en kijken wat voor verlof mogelijkheden er zijn. De bedrijfsarts benoemde dat er ook mantelzorgverlof bestaat, maar volgens mij zijn de ouderschapsverlofregelingen ook uitgebreid, dus misschien is dat nog even makkelijker.
June Ja, de externe plusklas is eigenlijk HB-begeleiding en ik heb vandaag ook de JBO-begeleider gesproken, die gaat deze week nog iemand voorstellen voor de begeleiding op school. Verder staat de intake bij de hulpverlening waar maxi ook onder behandeling was al gepland en staat de afspraak bij de jeugdarts gepland. Dat is mede reden dat ik momenteel de strijd niet aanga met midi. Het kost ons allemaal meer energie dan het oplevert en er staat zoveel op de planning, dat er toch een keer een stap gezet moet kunnen worden. De JBO-begeleider gaf ook specifiek aan dat ze veel ervaring hebben met kinderen die dreigen uit te vallen op school of al zijn uitgevallen, dus hij gaf me wel het gevoel dat dat een goede stap is.